Nyitott bér és tb. ügyintézői pozíció
Állást keresel?
Mi nem egy szokványos bér-, és tb. ügyintéző cég vagyunk. Kizárólag fuvarozó és szállítmányozó vállalkozások és nagy létszámú gyártó cégek munkavállalóinak a bér- és tb. ügyeit intézzük, és tb. kifizetőhelyet üzemeltetünk.
A munkánk nem stresszmentes, és lassú, nagyon is pörgős, és változatos. Mi nem csak az ügyfeleink bér- és tb. ügyeivel foglalkozunk, hanem A-tól, Z-ig. A munkánk során elkészítjük számukra a belföldi- és külföldi napidíjak kimutatását, üzemanyagmegtakarítások kimutatását, és az EU minimál órabérek kimutatását is.
Tehát a munkánk, tele van kihívással és nehézséggel, de mi így szeretjük! Ha szereted a kihívásokat, és az új tudás megszerzését, köztünk a helyed!
Munkavégzés helye: Tatai iroda
Feladataid lesznek:
- Szinte csak munkaidőkeretben alkalmazott sofőrök, munkavállalók számfejtése.
- Havi munkabérek számfejtése, előkészítése utalásra, az ezzel kapcsolatos adminisztrációk és nyilvántartások vezetése
-Megbízási díjak és belföldi, külföldi napidíjak, üzemanyag-megtakarítás számfejtése
- Szabadságok nyilvántartása
- Jelenléti ívek ellenőrzése
- Munkaügyi adminisztráció
- Adminisztratív, irodai feladatok
- Munkavállalók be- és kiléptetések, EFO is
- Munkavállalók személyi anyagainak karbantartása
- Havi, negyedéves, éves zárási munkálatok, kötelező bevallások, jelentések összeállítása
- Több nyelvű munkaszerződések, A1 kérelmek elkészítése, külföldi minimálbérek alá bejelentés
- TB feladatok ellátása.
Mit várunk el tőled:
- Bér és/vagy TB ügyintézői, legalább középfokú szakirányú végzettség
- 0 - 2 év Bérszámfejtési és tb. ügyintézői tapasztalat
- Betanulás után önálló munkavégzés, precizitás, pontosság
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Önképzésre való hajlandóság
Előny, de nem feltétel:
- A feladat ellátáshoz szükséges jogszabályok naprakész ismerete
- TB kifizetőhelyi tapasztalat
- Armada II. bérprogram ismerete
Amit kínálunk:
- modern munkakörnyezet
- fiatalos csapat
- rugalmas, családbarát munkabeosztás
- betanulási és folyamatos fejlődési lehetőség
- versenyképes fizetés
- negyedévente időarányos cafetéria kifizetés
- több adminisztrátor kolléga, aki segíti a munkád
Amit még tudni kell, mindenképpen szeresd a kutyákat,
mert az irodában szinte folyamatosan több kutyus is van!
Az interjú alkalmával szakmai teszt írása kötelező!!!
Ha még mindig olvasod a hirdetést és nem ment el a kedved, akkor fényképes önéletrajzodat, bérmegjelöléssel, kérjük, küld el nekünk, az oldalunkon.
Szeretettel vár a Tacho Center Kft. csapata
"Tacho Center - Iránytű a fuvarozásban!"